اعتراف رسانه عبری به قدرت موشکی حزب الله لبنان پیام تبریک وزارت خارجه ایران به مناسبت سالروز استقلال اوکراین واکنش مکرون به وقوع انفجار مقابل یک کنیسه در جنوب فرانسه چه بود؟(3 شهریور 1403) تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳) توصیه کاندولیزا رایس به مقامات آمریکا: دارایی‌های تهران را نباید آزاد کرد پیش‌بینی رسانه‌های صهیونیست از حمله قریب‌الوقوع حزب الله (۳ شهریور ۱۴۰۳) جنایات رژیم صهیونیستی برای ایجاد بحران آب در غزه وحشت حمله حزب الله در جان صهیونیست‌ها پزشکیان: باید با خدمت بی‌منت برای رفع نیاز‌ها و مشکلات مردم تلاش کرد حملات موشکی حزب‌الله به جولان اشغالی ادامه دارد (۳ شهریور ۱۴۰۳) وزیر کشور و فرمانده کل ارتش بر لزوم تقویت امنیت مرز‌ها تاکید کردند تاکید عراقچی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران عارف: بر سر عهد خود با مردم می‌مانیم هلاکت چند نظامی صهیونیست با انفجار تونل در مرکز غزه (۳ شهریور ۱۴۰۳) بیمارستان ۷۰ تختخوابی هاشمی رفسنجانی با حضور پزشکیان افتتاح شد وقوع یک حادثه امنیتی در کرانه باختری | ناپدید شدن دو صهیونیست در قلقیلیه وزیر خارجه طالبان به عراقچی تبریک گفت دیدار فرمانده کل ارتش با وزیر ورزش و جوانان رئیس قوه قضاییه در دیدار با پزشکیان: رای بالا به کابینه پشتوانه بسیار خوبی برای دولت شد فرمانده کل ارتش با امیر نصیرزاده دیدار کرد زلنسکی پیوستن اوکراین به دیوان کیفری بین‌المللی را تأئید کرد
سرخط خبرها

همه در مسیر همراهی با رئیس‌جمهور منتخب

  • کد خبر: ۲۳۸۱۹۳
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
همه در مسیر همراهی با رئیس‌جمهور منتخب
التزام به وحدت، همدلی، هم‌افزایی و هم‌بستگی ملی، بر ما حجت شرعی است و وظیفه داریم به اتفاقِ همه سرمایه انسانی نخبگانی دانشگاهی به دولت منتخب برای حل مشکلات اشتراکی و اساسی مردم کمک کنیم.

خدا را شاکریم که ملت شریف ایران با مشارکت و حضور گسترده در انتخابات پانزدهم تیرماه و در مجموع دو مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دوباره حماسه‌ای ملی و افتخاری مانا و ماندگار بر صفحات تمدن ایران آفریدند. این انتخابات باشکوه، ضامن امنیت، اقتدار و پیشرفت کشور و اثبات جمهوریت نظام و رعایتِ مردم‌سالاری دینی ایران اسلامی در جهان بود.

التزام به وحدت، همدلی، هم‌افزایی و هم‌بستگی ملی، بر ما حجت شرعی است و وظیفه داریم به اتفاقِ همه سرمایه انسانی نخبگانی دانشگاهی به دولت منتخب برای حل مشکلات اشتراکی و اساسی مردم کمک کنیم و ما آمادگی کامل خویش را با تمام توان، برنامه و استعدادمان در ادامه راه شهدای انقلاب و به‌ویژه شهیدان والامقامِ خدمت برای همراهی مؤثر با کابینه دکتر پزشکیان اعلام می‌داریم. 

از ایشان هم که با ویژگی‌ها و سوابقِ درخشانِ مجاهدت و صداقت در تبلیغات و مناظره‌های انتخاباتی، همواره تأکید و وعده به پیروی از کلام امیرالمؤمنین علی (ع) و ادامه راه امامین انقلاب و شهدا داشته و خود را متعهد به حرکت در چهارچوب سیاست‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب و برنامه ابلاغی هفتم دانستند، مطالبه داریم نگاه ویژه‌ای به شبکه مسائل دانشگاه و زیست‌بوم علم و فناوری داشته و با نقش‌آفرینی برای جوانان و اعتقاد عملی به قدرت جوانی و اتکا به توان داخلی علاوه بر تعامل عزت‌مندانه بین‌المللی، مشکلات اقتصادی مردم اعم از گرانی و تورم و اشتغال و اجاره‌نشینی را در اولویت قرار دهند و اجازه ندهند افرادی پای کار بیایند که به‌جهت وابستگی به گروه‌ها و حزب‌ها، این شور جوانی را قلع‌و‌قمع کنند. 

در‌نهایت، توفیق ایشان را در استفاده از همه ظرفیت‌ها در راه به‌هم‌رسانی نیاز‌ها و توانمندی‌ها برای فتح قله‌های موفقیت و آبادانی از خداوند کریم خواستارم و از حدود ۱۴‌میلیون نفر رأی‌دهندگان به سایر نامزد‌ها و حتی کسانی که به هر دلیلی رأی ندادند، درخواست می‌کنم برای ایران قوی پای کار بیایند. انقلاب اسلامی از نقطه شروع جریانی تا استقرار و استمرار، بزنگاه‌های مهم و پرچالشی را تجربه کرده است که همه این بحران‌ها با تکیه بر ماهیت انقلاب اسلامی که جمهوریت است، پشت‌سر گذاشته شده است. 

در این روز‌های مهم نیز مردم بار دیگر در‌معرض یک انتخاب بزرگ بودند که آینده ایران را جهت‌دهی می‌کرد و هر رأی مردم به فرموده رهبر معظم انقلاب در انتخابات، رأی به جمهوری اسلامی است. مردم ما با علم به این نکات در یک رقابت سالم پا در عرصه نقش‌آفرینی سیاسی گذاشتند و نامزد منتخب مردم مشخص شد. رقابت انتخاباتی اقتضای خاص و شرایط مرسومی دارد که یکی از آنها ارائه برنامه و ترسیم دورنمای آینده برای کسب رأی از مردم است.

همه نامزد‌ها در این مقطع وعده‌های مهمی به مردم می‌دهند که امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب در‌راستای وعده‌های داده‌شده، خود را امانت‌دار رأی مردم بداند و در اسرع وقت وعده‌ها را عملیاتی کند. توقعات مردم در حوزه‌های گوناگون مشخص است؛ به‌عنوان‌مثال بهبود رفاه و وضع معیشت و رشد اقتصادی از انتظارات بحق مردم است که در دوران شهید بزرگوار، آیت‌ا... دکتر سیدابراهیم رئیسی، اقدامات زیربنایی و دقیقی در‌این‌راستا انجام شد که باید ادامه پیدا کند. 

در حوزه آموزش عالی نیز به‌همین صورت، کار‌های مهمی، چون اهمیت به عرصه فناوری و نوآوری، حضور در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، برگزاری جلسات شورای عالی وزارت «عتف» با حضور شخص رئیس‌جمهور، ساخت خوابگاه متأهلی و توجه به آموزش مهارت‌محور از اقدامات فاخر دولت سیزدهم بود که جامعه دانشگاهیان در انتظار تداوم و گسترش آنها هستند. در انتها تأکید می‌کنم که امیدوارم رئیس‌جمهور منتخب، نماینده همه جامعه ایران برای تصمیم‌گیری درراستای رشد و تعالی جمهوری اسلامی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->